خصوصیات هارد دوربین مداربسته
نوشته شده توسط : daneshjo

 

تجربه متخصص ۲۰ ساله در خصوص هارد دوربین مداربسته

 

saat24  :  به عنوان یک کارشناس امنیت و شبکه که بیش از 20 سال تجربه در این حوزه دارم، اطلاع دقیق و کامل درباره تجهیزات امنیتی، از جمله تجهیزات ذخیره سازی برای من بسیار حائز اهمیت است.

به عنوان یک کارشناس امنیت و شبکه که بیش از ۲۰ سال تجربه در این حوزه دارم، اطلاع دقیق و کامل درباره تجهیزات امنیتی، از جمله تجهیزات ذخیره سازی برای من بسیار حائز اهمیت است. اخیراً به دنبال خرید هارد دوربین مداربسته با کیفیت و مطمئن از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی بودم که با سایت راف نت آشنا شدم، تجربه‌ای بسیار مثبت و رضایت‌بخش را تجربه کردم که گفتم اینجا منتشر کنم تا کسانی که قست خرید تجهیزات شبکه و امنیتی را دارد این موضوع رو مد نظر قرار بدن.

قیمت منصفانه هارد دوربین مداربسته

یکی از نکاتی که در ابتدای خریدم مرا خوشحال کرد، قیمت مقرون به صرفه هارد دوربین مداربسته در این فروشگاه بود. به‌عنوان یک کارشناس، معمولاً با قیمت‌های بازار آشنا هستم و به‌راحتی متوجه شدم که قیمت ارائه شده توسط راف نت بسیار رقابتی و منصفانه البته مقایسه هم کردم و دیدم جز قیمت های کم بازار هست است. این امر برایم به‌عنوان یک مشتری بسیار مهم است، زیرا از یک فروشگاه انتظار دارم تا با قیمت مناسب و عادلانه بهترین محصول را ارائه دهد.

گارنتی اصلی هارد دوربین مداربسته

در ادامه، باید به راهنمایی کارشناسان حرفه‌ای این فروشگاه اشاره کنم. پس از مرور محصولات مختلف، نیازمندی‌هایم را با کمک چت آنلاین و تماس تلفنی اعلام کردم و به صورت فوق‌العاده حرفه‌ای و مودبانه به من کمک کردند. آنها به دقت به سوالاتم پاسخ داده و مشاوره‌های مفصل و جامعی درباره انتخاب هارد دوربین مداربسته مناسب ارائه کردند. این اطمینان بخش بود که هاردی که قرار بود خریداری کنم، حتما گارانتی اصل داشته باشه نه از این گارانتی های شرکتی که خدماتی نداره چون تو پروژه آبرو آدم میره اگر کار درنیاد . 

 

 

ارسال به موقع و خرید هارد دوربین مداربسته

آخرین نکته‌ای که برای من بسیار مهم بود، ارسال به موقع محصول و گارانتی اصلی آن بود. ممکن است به‌عنوان کاربر عادی این امر به‌نظر عادی بیاید، اما به عنوان کارشناس، به این موضوع بسیار حساس هستم. سفارش من در کمتر از زمان معین به‌دستم رسید و به همراه محصول، کلیه مدارک و گارانتی‌های مرتبط ارائه شدند. این موضوع به من اطمینان داد که محصول اصلی و با کیفیتی که خریداری کرده‌ام را در اختیار دارم و در صورت هرگونه مشکل یا عیب فنی، می‌توانم از گارانتی اصلی استفاده کنم.

تجربه مثبت خود از سایت راف نت منو تشویق به توصیه خرید از این سایت به که دیگران کرد .

 

خصوصیات هارد دوربین مداربسته

از ویژگی‌های مهم هارد دوربین مداربسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت اطمینانهارد دیسک‌های نظارتی طوری طراحی شده‌اند که ۲۴/۷ بدون توقف یا تجربه مشکل کار کنند. آنها می‌توانند محیط‌های با دمای بالا را تحمل کنند و عملیات خواندن و نوشتن مداوم دیتاها را انجام دهند.
  • ظرفیتبسته به نیازهای امنیتی خاص و تعداد دوربین‌های موجود در سیستم، معمولا از هارد دیسک‌هایی با ظرفیت‌های بین ۱ ترابایت تا ۱۴ ترابایت استفاده می‌شود. درایوهای با ظرفیت بزرگتر امکان ذخیره سازی طولانی تر فیلم‌های ضبط شده را فراهم می‌کنند.
  • سرعت: RPM (دور در دقیقه) درایو می‌تواند بر سرعت فرآیندهای خواندن/نوشتن داده‌ها تأثیر بگذارد. هارد دیسک‌های نظارتی معمولی با سرعتی در حدود ۵۴۰۰ تا ۵۹۰۰ RPM کار می‌کنند.
  • سازگاریهارد دیسک باید با سیستم دوربین مداربسته خاص در حال استفاده سازگار باشد، خواه NVR (ضبط ویدئوی شبکه)، DVR (ضبط فیلم دیجیتال) یا سایر انواع سیستم‌ها باشد.
  • پشتیبانی از چند دوربینهارد دیسک های نظارتی می توانند تعداد زیادی دوربین را پشتیبانی کنند. به عنوان مثال، برخی از مدل‌ها می‌توانند تا ۶۴ دوربین را پشتیبانی کنند تا فیدهای ویدیویی خود را به طور همزمان ذخیره کنند.
  • مصرف برقهارد دیسک های نظارتی طوری طراحی شده اند که در شرایط سخت بدون مصرف انرژی زیاد کار کنند.
  • گارانتیبرندهای معتبر معمولاً ضمانت‌هایی را برای هارد دیسک‌های خود ارائه می‌کنند و به کاربران در مورد کیفیت و قابلیت اطمینان محصول اطمینان می‌دهند.

هارد بنفش دوربین مداربسته چیست؟

هارد دیسک بنفش به خطی از هارد دیسک‌های تولید شده توسط وسترن دیجیتال (WD) اطلاق می‌شود که به طور خاص برای برنامه‌های نظارتی، مانند سیستم‌های دوربین مدار بسته  طراحی شده‌اند.

این هارد دیسک ها برای سیستم های امنیتی نظارت با دمای بالا، همیشه روشن و با دوربین های با کیفیت بالا ساخته شده‌اند. برخلاف هارد دیسک‌های معمولی رومیزی، هارد دیسک‌های WD Purple از نرخ بار کاری تا ۱۸۰ ترابایت در سال (در نسخه ۴ ترابایتی) پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند از حداکثر ۶۴ دوربین به طور همزمان ضبط مداوم داشته باشند.

 

 

 

Overview

 

 

 

 

dahuasecurity : Dahua Memory products are offered by Dahua Memory Technology Co. Ltd., a subsidiary of Dahua Technology. With years of experience in the security industry and data management, we are now developing our own NAND flash products in order to provide customers with stable and reliable storage products including SSD, memory card, USB flash drives, and more. With the vision to become the “Leader of safe data storage”, we are building an industrial ecological chain with our partners, creating high-quality products and providing a wide variety of storage solutions for consumers worldwide.
 
 




:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: